My photography world present : INSECTS PHOTOS :) JOIN IT!!!

Traim in tara saraciei

Cu greu imi gasesc cuvintele pentru a povesti daca am reusit sau nu sa iau aparatul!Cu o mare dezamagire si cu vise spulberate in suflet,raman intr-o viata ce nu o imaginea nimeni ca o va avea!Am devenit inumani in fata viselor celor din jur,inumani in fata celor care au nevoie de ajutor!Am uitat sa fim oameni si sa ne ajutam aproapele!
 Nu vreau sa fac polemica de ceea ce face Guvernul despre noi,oricine o traieste pe pielea lui in aceste zile cenusii!Oricine cauta vinovati pentru ceea ce se-ntampla in Romania,dar nu realizam ca ne-am facut-o cu mana noastra,doar noi i-am ales sa ne conduca tara ce mai nou se duce de rapa mai rau decat ne putem imagina.Lumea e ingrozita si nu-si mai gaseste rostul in viata,renuntam usor la lupta!
Revenind la dorinta de a avea un aparat profesional,ca sa pot incepe ceea ce doresc de mult timp sa realizez,s-a stins intr-un cuvant atat de simplu,dar atat de puternic ce imi tot rasuna in minte"NU" :( Normal ca nu au putut sa-mi aprobe cererea de credit la un amarat de salariu brut de 5 mil,chiar daca puteam plati rata cu mare usurinta!
 Si uite asa,Romania-Land of choice da cu sutul in fund la omul ce face mandra aceasta tara!
As mai vorbi zile intregi despre tot ceea ce-ntampla la noi in Rumenian dar...ma inchid in lumea mea,plina de sperante!




Va veni acea zi si ne vom da seama ca nu am realizat nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu