My photography world present : INSECTS PHOTOS :) JOIN IT!!!

Primul pas spre a deveni fotograf,prima intalnire a fotografilor din Botosani

     Pe 22 Ianuarie 2011,intr-o sambata de iarna,o zi friguroasa cu putina zapada a avut loc prima intalnire intre amatori si fotografi din zona Moldovei,cel mai mult din Botosani,Dorohoi si Suceava!
     Cu mari emotii m-am indreptat spre Casa Tineretului din Botosani,sperand ca va avea loc ceva frumos si chiar nu am fost dezamagita.Ma asteptasem la altfel de organizare dar a fost bine pentru inceput!
     Sincer,nu credeam ca vom fi multi,uimirea mea  a fost sa vad cam in jur de 30 de amatori si fotografi,tineri cat si oameni varstnici!Ne-a onorat cu prezenta domnii fotografi de la Iasi:Dan Mititelu, Cristian Gafitencu, George Pinzaru si Stefan Abageru ce timp de 3 ore au vorbit despre cum va evolua clubul fotografilor,despre work-shopuri,programe,despre ceea ce inseamna FOTOGRAFIE si despre o tabera la Ipotesti in vara,ce o au in plan organizatorii acestui club: Marius Agrigoroaei, Relu Oneaga,,Flavius Damean si Florin Petrosceac.
     Prima intalnire mi-a placut,plina de emotii si ideei!Timpul a trecut atat de repede si mi-a parut rau ca am plecat prea brusc,ar fi fost frumos sa mergem toti la un restaurant sau la o terasa sa incepem sa ne cunoastem mai bine!
      Dar asa este la inceput :) Eu ma bucur tare mult ca datorita acestei intalniri m-am cunoscut cu inca doi amatori de fotografie,de la Dorohoi Marius Petrescu->http://mga.picof.net/ si Suceava-Ionut Olari-> http://olari-ionut.picof.net/ ce vorbisem doar pe un site de fotografii!
    Chiar daca nu am  un aparat profesional si am o jena sa ma duc iar la club din aceasta cauza,nu vreau sa ratez sansa sa fac urmatorii pasi,ca sa ajung tot mai sus in domeniul fotografiei!Urmeaza sa ne intalnim din nou,astept cu mare nerabdare,stiu ca vom face cursuri in initierea fotografiei si acest fapt ma va ajuta foarte mult in ceea ce vreau sa fac!
     Tind sa cred ca totul va fi frumos,vom lega noi prietenii pentru ca un lucru atat de frumos ne leaga: FOTOGRAFIA!

 Domnul Dan Mititelul,fondatorul clubului fotografilor din Iasi
 Eu alaturi de cei 2 prieteni de pe www.picof.net,Marius si Ionut























Cei care doresc sa se inscrie in acest club organizatorii ii astepata sa ii  contacteze pe blogul : 
 http://clubulfotografilorbotosani.blogspot.com/ sau la numerele de telefon 0744293006 Marius e-mail moryss_bt@yahoo.com sau 0728129253 Relu e-mail relu_oneaga@yahoo.com site web www.organizatorievenimente.ro







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu