My photography world present : INSECTS PHOTOS :) JOIN IT!!!

All I want for Christmas Is.....

 Ce as vrea de la Mos Craciun?Ceea ce nu pot avea niciodata sau ....fara sa stiu...e chiar langa mine,nu simt sau nu vad ceea ce mereu a fost poate sub privirea mea...linistea muta in noptile galagioase,pline de ganduri mohorate,imbratisarea calda dupa care tanjesc in zilele gri,cand simt ca totul e gol in sufletul meu.Vreau...sa fim mai buni,sa ne pretuim aproapele,sa-i  aratam ca tinem la el...am uitat cu toti sa facem asta!
Chiar daca n-ai timp,vei avea daca doresti cu adevarat!
As vrea... sa zambim ca inainte,cu un suras de copil ce stergea orice lacrima rostogolita pe fetele celor tristi,ce-si sopteau durerile nesfarsite...as vrea...as vrea sa fiu inca copil...sa nu vad ce-i rau in lumea asta mare,ci doar binele ce usor se pierde...as vrea sa fiu cu voi,ce-i care mi-ati aratat lumea frumoasa si mi-ati fost mereu alaturi,ce acum...sunteti....oare unde sunteti?De ce nu va mai gasesc cand va strig?numele voastre se pierd intr-un ecou al unei voci...trista si singura...As vrea sa....numai conteaza...totul e o iluzie!



 

 




 

 
Un mic cadou plin de amintiri te-asteapta 
pe-o banca tainica ce numai 
ea ne poate povesti cum a fost ...prima ninsoare,primul sarut al
fugisorilor de nea pe buzele calde .......

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu