My photography world present : INSECTS PHOTOS :) JOIN IT!!!

I'm back :)

Hellloooouuuu! De foarte mult timp chiar nu am mai postat nimic :( S-au intamplat multe,aparatul nu mi l-am luat dar nu mai disper ca la inceput :)) o sa-l am eu odata si odata! La clubul foto...parca acum incepem totul sau poate acum se sfarseste din cauza lipsei de preocupare a tuturor.Intr-un fel sunt dezamagita pentru ca acusi se fac 6 luni de la infintarea clubului fotografilor din Botosani si nu am realizat nimic :( totusi ....sper ca ne vom misca,facand expozitia ce o avem in plan.
 In rest...pot spune ca am fost o perioada foooarte fericita in planul fotografiei,avand in mana pentru mult timp,un DSLR marca Nikon,iar pentru asta sunt profund datoare bunului meu prieten Ionut Sinescu :) 
Cu timpul voi incerca sa postez majoritatea fotografiilor facute cu

acest Nikon D50 :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu